Alat za oslobađanje i uklanjanje naslaga pepela u filter sistemu dizel motora, bez rasklapanja, Čistač DPF filtera brzo deluje i nije korozivan, MoTip čistač DPF filtera ne sadrži rastvarače i nije zapaljiv,
Karakteristike:
Pročitaj višeAlat za oslobađanje i uklanjanje naslaga pepela u filter sistemu dizel motora, bez rasklapanja, Čistač DPF filtera brzo deluje i nije korozivan, MoTip čistač DPF filtera ne sadrži rastvarače i nije zapaljiv,
Karakteristike:
Brzo deluje, bez rastvarača, nije korozivan, nije zapaljiv
Fizičke i hemijske karakteristike:
Sadržaj: 500ml
Baza : Solution of specific tensides
Potisni gas : Inert propellant
VOC-sadržaj : 0% w/w
Relativna gustina na 20°C : 0,99 g/ml
Pritisak pare na 20°C : 7 -do 9 bara
Upotreba:
Pre upotrebe, pažljivo pročitati uputstvo, Sprej bi trebao biti sobne temperature, Najbolja temperature za rad od 5 do 30°C, Pre upotrebe ohladiti motor (najviša temperatura 50°C), Obratite pažnju na instrukcije auto proizvođača, Odvojiti temperaturni ili senzor pritiska od filtera, Ubaciti specijalnu cevčicu u otvor, Isprazniti sadržaj u sledećim intervalima: prskati 3 – 5 puta, ostaviti da upije 5 sekundi, Vratiti senzor na filter, Upaliti motor i ostaviti da radi najmanje 15 minuta da ispari većina tečnosti, Obaviti test vožnju od 30 minuta, Može doći do pojave pare,