Ekran
Veličina ekrana 14"
Rezolucija ekrana 1.920 x 1.080
Format rezolucije Full HD
Tip panela WVA
Ostalo Anti-glare, High-brightness 250-nit, 45% NTSC color gamut
Procesor / Čipset
Klasa procesora Intel Core i5
Model procesora i5-11320H
Broj jezgara procesora 4
Broj logičkih jezgara (niti) 8
Radni takt procesora 3.2 GHz (4.5 GHz)
Keš memorija procesora 8MB Intel Smart cache
Ostalo 10 nm SuperFin
Memorija (RAM)
Memorija (RAM) 16GB
Tip memorije DDR4
Radni takt memorije 3.200MHz
Broj slotova 2
Popunjeni slotovi 2
Slobodni slotovi 0
Maksimalno podržano 32GB
Skladištenje podataka
SSD 512GB
SSD interfejs M.2 NVMe
Disk slotovi 1x M.2 NVMe
Raspoloživi slotovi 0
Grafika
Grafika nVidia
Model grafike GeForce MX450
Količina grafičke memorije 2GB
Tip grafičke memorije GDDR5
Reklamacioni period
Reklamacioni period 5 godina 5 benefita*
Mreža
Wi-Fi verzija IEEE 802.11ax
Model Intel Wireless AX201
Bluetooth verzija 5.2
Žična mreža (LAN) 10/100/1.000Mbps (Gigabit ethernet)
Priključci / Slotovi
DisplayPort priključci Da preko USB-C
HDMI priključci 1x HDMI 1.4
Ukupno USB priključaka 3
USB 3.2 priključci 1 (Tip C) Gen2, 2 (Tip A) Gen1
RJ-45 (LAN) 1
Audio 1x 3.5mm (izlaz i mikrofon)
Čitač kartica microSD
Bezbednost
TPM Da
Kamera
Rezolucija 0.92 Megapiksela
Snimanje videa 1.280 x 720, 30fps
Model HD RGB
Audio
Zvučnici 2.0
Snaga 2x 2.5W
Mikrofon Dual (ugrađeni)
Tastatura
Slovni raspored tastera EN (US)
Osvetljena tastatura Jednobojno osvetljenje
Baterija
Tip Litijum-polimerska
Broj ćelija baterije 4-Cell (54WHr)
Softver
Operativni sistem Microsoft Windows 11 Professional
Fizičke karakteristike
Materijal Plastika
Dimenzije 321.27mm x 212.8mm x 17.99mm
Masa 1.44kg
Masa (raspon) 1kg - 2kg
Boja Siva
Opis boje Titan Grey
Ostale karakteristike
AC Adapter (punjač) 65W
Dell 5 godina garancije, 5 benefita!
Specijalno odabrani paket usluga sadrži 5 benefita koji kupcima garantuje dugotrajnu sigurnost kao i neometan rad potkrepljen visokim kvalitetom Dell proizvoda. Uz kutiju svakog prodatog Dell laptopa kupci dobijaju brošuru koja detaljno objašnjava sve detalje garancije kao i uputstvo za korišćenje pomenutih usluga.
5 godina garancije - U slučaju bilo kakvog fabričkog kvara izazvanog na uređaju, definisano kroz “Šta je pokriveno garancijom” u korisničkom uputstvu, u roku od 5 godina od dana kupovine uređaja, kupci imaju pravo na besplatan servis u „Nepo System“ ovlašćenom Dell servisu u Srbiji.
5 godina besplatnog održavanja - Kako bi garantovao nesmetani rad na svojim Dell uređajima, Dell je u saradnji sa "Nepo System" ovlašćenim servisom dogovorio besplatan preventivni godišnji servis računara. Tokom preventivnog godišnjeg servisa tehničari će proveriti kompletnu funkcionalnost računara, takođe će proveriti da li delovi za hlađenje računara rade ispravno, a po potrebi i zameniti određene delove računara ako ne ispunjavaju Dell standarde. Jedini uslov garancije od pet godina je da potrošači redovno jednom godišnje u skladu sa korisničkim uputstvom donose svoj uređaj na servis. Prvi preventivni pregled treba da se obavi najkasnije 365 dana od datuma kupovine naznačenom na fiskalnom isečku. Kupac je dužan da čuva fiskalni isečak i overenu plavu knjižicu (Dell 5 godina garancije).
Spašavanje podataka - Data Recovery - Spašavanje podataka je specijalan proces transferovanja podataka sa medija kome računar nije u mogućnosti da pristupi u normalnom režimu rada. Povraćaj podataka je moguće uraditi i za slučajno ili namerno obrisane podatke sa hard diska. Proces spašavanja podataka se vrši u specijalizovanim laboratorijama "Nepo Systema", ovlašćenog Dell servisa, u kojima važe standardi slični onim u hirurškim salama. Svi podaci klijenata čuvaju se na redudantnim storage serverima, čime je ostvarena maksimalna bezbednost podataka naših klijenata.
Ova usluga je korisnicima paketa dostupna besplatno jednom u prvih 5 godina korišćenja.
Daljinska podrška - Korisnicima ovog jedinstvenog paketa omogućeno je sat vremena „on line“ podrške koja se može koristiti u više sesija tokom trajanja ove garancije. Podrška se ostvaruje putem interneta, kroz daljinsko priključivanje inženjera putem programa TeamViewer-a. Zahvaljujući ovoj naprednoj usluzi kupac nije dužan da troši dragoceno vreme noseći svoj računar u servis, niti čekajući dok se problem ne reši. Kroz ovaj vid podrške inženjeri su sposobni da reše i neke od najkomplikovanjih problema. Korisnici po isteku besplatnih sat vremena tehničke podrške mogu da dokupe dodatno vreme po potrebi za naredni period korišćenja Dell računara.
Trenutno nedostupno