Thumbnail 1
Nauka o uspešnoj prodaji slika 1
Harmonija knjige logo

Nauka o uspešnoj prodaji

Šifra proizvoda: AXKGKJQ

Cena

740,00 RSD

U cenu je uračunat PDV

    Dostupno odmahDostava kroz 2-5 radnih dana

    Nauka o uspešnoj prodaji

    Sposobnost da vršite uticaj na druge a da ih pritom ne iritirate, najprofitabilnija je veština poznata ljudskoj vrsti.

    Mnogi sledbenici Napoleona Hila često zanemare činjenicu da on nije bio samo nadareni pisac i govornik već i čovek koji je živeo od podučavanja drugih veštinama prodaje. Hil je 1913. godine počeo da radi na Univerzitetu „Lasal” u Čikagu, što mu je donelo dragocene uvide u ono čime želi da se bavi i u čemu je dobar: u podučavanju ljudi kako da prodaju različite proizvode, usluge i, između ostalog, sebe. Ova knjiga će vam pružiti instrumente koje možete iskoristiti kako biste delotvorno „prodavali” sebe i svoje ideje.

    Čitajući Hila saznaćete više o:

    Načelima praktične psihologije koja se primenjuju u uspešnim pregovorima;

    Strategijama profesionalnog umeća prodaje;

    Osobinama koje profesionalni prodavac mora da razvije;

    Autosugestiji - prvom koraku u ovladavanju veštinom prodaje;

    Tajnama vrhunskog uma;

    Koncentraciji;

    Inicijativi i vođstvu.

    Takođe ćete naučiti da:

    Pažljivo osmislite promociju koja vodi do uspeha;

    Okarakterišete potencijalnog kupca i njegovo mišljenje;

    I kako da zaključite prodaju.

    Sposobnost uticanja na druge je najvažnije umeće prodaje. Nauka o uspešnoj prodaji posvećena je analizi načela pomoću kojih svako može da pregovara staloženo, bez nesuglasica i suvišnog laskanja. Pomenuta načela potiču iz životnih iskustava nekih od najuspešnijih lidera u oblasti poslovanja, privrede, finansija i obrazovanja, nadaleko poznatih u Americi u prvoj polovini prošlog veka.

    Svetu su potrebni novi lideri i profesionalni prodavci koji su kreativni, energični i koji žele da budu od koristi drugima. Vi možete biti jedan od njih!


     

    Pročitaj više

    Sposobnost da vršite uticaj na druge a da ih pritom ne iritirate, najprofitabilnija je veština poznata ljudskoj vrsti.

    Mnogi sledbenici Napoleona Hila često zanemare činjenicu da on nije bio samo nadareni pisac i govornik već i čovek koji je živeo od podučavanja drugih veštinama prodaje. Hil je 1913. godine počeo da radi na Univerzitetu „Lasal” u Čikagu, što mu je donelo dragocene uvide u ono čime želi da se bavi i u čemu je dobar: u podučavanju ljudi kako da prodaju različite proizvode, usluge i, između ostalog, sebe. Ova knjiga će vam pružiti instrumente koje možete iskoristiti kako biste delotvorno „prodavali” sebe i svoje ideje.

    Čitajući Hila saznaćete više o:

    Načelima praktične psihologije koja se primenjuju u uspešnim pregovorima;

    Strategijama profesionalnog umeća prodaje;

    Osobinama koje profesionalni prodavac mora da razvije;

    Autosugestiji - prvom koraku u ovladavanju veštinom prodaje;

    Tajnama vrhunskog uma;

    Koncentraciji;

    Inicijativi i vođstvu.

    Takođe ćete naučiti da:

    Pažljivo osmislite promociju koja vodi do uspeha;

    Okarakterišete potencijalnog kupca i njegovo mišljenje;

    I kako da zaključite prodaju.

    Sposobnost uticanja na druge je najvažnije umeće prodaje. Nauka o uspešnoj prodaji posvećena je analizi načela pomoću kojih svako može da pregovara staloženo, bez nesuglasica i suvišnog laskanja. Pomenuta načela potiču iz životnih iskustava nekih od najuspešnijih lidera u oblasti poslovanja, privrede, finansija i obrazovanja, nadaleko poznatih u Americi u prvoj polovini prošlog veka.

    Svetu su potrebni novi lideri i profesionalni prodavci koji su kreativni, energični i koji žele da budu od koristi drugima. Vi možete biti jedan od njih!


     

    Dostupno odmahDostava kroz 2-5 radnih dana

    Slični proizvodi