Šifra proizvoda: DE5EVZ4
U cenu je uračunat PDV
Leonor Greyl Concentré Énergétique 200ml - Koncentrat za obnavljanje kože glave i vitalnost kose
Pročitaj višeLeonor Greyl energetski koncentrat za obnavljanje kože glave i vitalnost kose
Dubinska nega koja obnavlja kožu glave i sprečava opadanje. Pomešan za Huile De Germe De Ble vraća vitalnost oštećenoj kosi.
Delovanje:
• Obnavlja i oživljava tkivo vlasišta
• Bori se protiv opadanje kose i pomaže ponovni rast
• Odmah daje blistavost, čvrstinu i volumen slaboj i proredjenoj kosi
Saveti za upotrebu:
• Pomešati sa Uljem pšenične klice (Huile de Germe de Blé) pre nanošenja (1/1)
• Naneti na suvu kožu glave. Ostaviti 15 minuta za pojačano dejstvo.
• Pre ispiranja dodati malo Ulja pšenične klice (Huile de Germe de Blé) u koren, zatim postepeno emulgovati. Kada se napravi pena, dobro isprati.
• Koristiti jednom ili dva puta nedeljno
Sastojci:
• Ista formula Ulja pšeničnih klica (Huile de Germe de Blé) + ekstrakti biljaka koji sprečavaju opadanje kose
• Preslica: vraća minerale i oživljava vlasište
• Pročišćavajuća etarska ulja (limun)
• Žalfija sa antiseboreičnim svojstvima
• Žen Šen i oligo-elementi za jačanje kose
• Veganski proizvod
• Bez silikona, parabena i SLS/ SLES sulfata
Istorijat:
Stvoren 1988. godine, Concentré Energétique upotpunjuje liniju proizvoda namenjenih slabom vlasištu. Želeći da izbegne da Leonor meša ulja i hidrofobne biljke, Jean-Marie Greyl se posvećuje stvaranju koncentrata spremnog da se ubaci u slavno Ulje pšenične klice (Huile de Germe de Blé) u tretmanima protiv opadanja kose. Energetski koncentrat objedinjuje pročišćavajuća svojstva ulja i sposobnosti biljaka da stimulišu i jačaju u jedinstven proizvod koji revitalizuje kožu glave i zaustavlja opadanje kose.
Napomena:
Ukoliko koristite bilo koji od Leonor Greyl proizvoda, preporučujemo da i ostali proizvodi u Vašem ritualu nege budu Leonor Greyl proizvodi zbog maksimalne koncentracije prirodnih sastojaka i ne mešanja sa drugim proizvodima koji sadrže SLS/ SLES sulfate, parabene, silikone.. Zbog velike količine prirodnih sastojaka kod nekih proizvoda nije moguće osetiti instant efekat njihove korisnosti, već je za to potreban kraći vremenski period.