Novecento se pojavio na beogradskom tržištu modne ženske obuće 2005. godine. Već na samom početku izdvojio se po atraktivnim, modernim i smelim modelima ženske obuće namenjenim prevashodno mladim osobama, širokim asortimanom ponude, pristupačnim cenama i modernim načinom prodaje. Jedan od glavnih zadataka bio je uspostavljanje i unapređenje brenda sa ciljem da zauzme mesto među vodećim brendovima ženske modne obuće na području Srbije, te kvalitetnim strategijama nastaviti širenje na tržišta susednih zemalja. Od tada je Novecento napredovao istovremeno na više koloseka: pre svega u ponudi i izboru najprestižnijih modela, u načinu njihove prezentacije, u savremenom i urbanom enterijeru, u razvoju grafičkog identiteta, u profesionalnom i stručnom osoblju, u visokom kvalitetu usluga koju pruža, u tehnološkoj bazi i inovacijama koje prate promociju brenda. Širok asortiman, urbani dizjan, trendi obuća sa modnih pista, pristupačne cene i moderan ambijent prodavnica izdvaja Novecento kao vodeći brend na ovom tržištu.

Ženske čizme

Ženske sportske helanke