Kada se pripremate za dolazak bebe, jedan od prvih brendova na koje ćete pomisliti je sigurno Pampers. Ovaj brend je više od 60 godina simbol za kvalitetne proizvode za bebe širom sveta. Proučavajući potrebe i želje roditelja, postao je lider u proizvodnji pelena i drugih proizvoda za negu bebe.
Brend Pampers je nastao 1961. godine u Sjedinjenim Američkim Državama pod okriljem kompanije Procter & Gamble koja se danas bavi proizvodnjom i prodajom robe široke potrošnje - od proizvoda za ličnu negu preko kućne hemije, do prehrambenih proizvoda. Pampers je brend koji se specijalizovao za proizvodnju pelena i drugih proizvoda za bebe, postajući neizostavan deo svakodnevnog života miliona roditelja.
Ovaj brend je nastao iz potrebe za jednostavnim, praktičnim i pouzdanim pelenama koje su udobne za bebu. Sve je započelo kada je Vic Mills, istraživač u kompaniji Procter & Gamble, suočen sa izazovom menjanja pelena za svog unuka, odlučio da pronađe bolje rešenje. U to vreme, roditelji su još uvek koristili platnene pelene koje su bile nepraktične i zahtevne za održavanje. Mills je u ovome video priliku za inovaciju i počeo je raditi na razvoju pelena koje bi bile jednokratne. Ovaj proces je zahtevao mnogo istraživanja i testiranja gde je Millsov tim eksperimentisao sa različitim materijalima i dizajnima kako bi stvorio pelene koje su super upijajuće i pritom udobne za bebu. Nakon dugotrajnog procesa prepunog pokušaja i grešaka, Pampers pelene su bile spremne za tržište. Naravno, te prve pelene su znatno drugačije od današnjih, ali su i tada predstavljale revoluciju u odnosu na platnene pelene.
Kao i svaki veliki brend, i Pampers se suočio sa brojnim izazovima. Prvobitno, pelene su bile prilično skupe za proizvodnju, što je uticalo na njihovu cenu u maloprodaji. Ipak, mnogi roditelji su prepoznali prednost Pampers pelena jer su bile mnogo praktičnije, štedele su vreme i bile su udobnije od platnenih pelena. Procter & Gamble je ubrzo počeo raditi na unapređenju proizvodnog procesa kako bi smanjio troškove i učinio pelene pristupačnijim široj javnosti. Iz godine u godinu, proizvod je unapređivan i ubrzo je postao globalno poznat i korišćen. Danas su lideri na tržištu bebi pelena i prodaju stotine miliona pelena godišnje, zadovoljavajući potrebe roditelja i beba širom sveta.
Moto brenda Pampers glasi "S ljubavlju od Pampersa" i odražava srž filozofije brenda - posvećenost pružanju najboljih proizvoda za bebe s ljubavlju i pažnjom. Svaki proizvod iz njihove palete osmišljen je sa ciljem da pruži maksimalnu udobnost, zaštitu i sigurnost bebama i pritom roditeljima olakša svakodnevne izazove. Misija Pampersa je jasna i jednostavna: pružiti najbolje moguće proizvode za negu beba, omogućavajući im zdrav i srećan početak života. Ovu misiju ostvaruju kroz posvećenost kontinuiranom unapređenju svojih proizvoda kroz istraživanje i razvoj. Kompanija ulaže značajna sredstva u istraživanje kako bi još bolje razumela potrebe roditelja i beba, te razvila proizvode koji zadovoljavaju najviše standarde kvaliteta i bezbednosti.
Pampers je posvećen i smanjenju zagađenja. Kompanija je uvela brojne inicijative za reciklažu i smanjenje otpada, te koristi materijale koji su sigurni za bebe i koji su ekološki prihvatljivi. Pored toga, kompanija radi i na edukaciji roditelja kroz platforme i saradnje sa stručnjacima iz oblasti pedijatrije i razvoja dece, nudeći savete i informacije koje pomažu roditeljima da bolje razumeju potrebe svojih beba i pravilno brinu o njima. Kao globalni brend, trude se da prilagode svoj proizvod različitim tržištima i lokalnim preferencijama, pa i kulturnim razlikama. Na ovaj način, Pampers osigurava da svaki proizvod bude relevantan i koristan za roditelje širom sveta.
Pampers je poznat i po svojoj društvenoj odgovornosti, jer često donira proizvode i sredstva za podršku porodicama u potrebi, te učestvuje u globalnim kampanjama koje promovišu zdravlje i dobrobit dece.
Kao brend koji se konstantno razvija već više od 60 godina, Pampers primenjuje inovacije koje ga čine liderom koji postavlja standarde u svetu bebi proizvoda. Jedna od prvih značajnih inovacija koje je Pampers predstavio je Absorb-Away Layer tehnologija. U pitanju je tehnologija koja koristi specijalni sloj u pelenama koji brzo upija vlagu, ostavljajući bebinu kožu suvom. Ovaj sloj je dizajniran da zadrži tečnost unutar pelene, čime se smanjuje rizik od osipa i iritacija.
Wetness Indicator ili indikator vlažnosti je još jedna ključna inovaciju koju je ova kompanija uvela. Ovaj jednostavan, ali efikasan dodatak menja boju kada je pelena mokra, što roditeljima olakšava da znaju kada je vreme za promenu pelene. Air Channels tehnologija je razvijena kako bi se poboljšala cirkulacija vazduha unutar pelene kako bi bebina koža mogla da diše. Ova tehnologija je posebno korisna tokom noći kada je beba duže vreme u istoj peleni. Godine rada na usavršavanju su dovele i do tehnologije poput 3-Way Fit koja omogućava savršeno pristajanje bebinom struku, nogama i guzi i veću slobodu kretanja, dok istovremeno pelena ostaje na svom mestu i sprečava curenje.
Pampers pelene imaju i dvostruke barijere protiv curenja. One su dizajnirane da pruže dodatnu zaštitu na bočnim stranama pelena, sprečavajući curenje tečnosti i dajući roditeljima dodatnu sigurnost. Poslednjih godina, kompanija razvija ekološki prihvatljive tehnologije kroz korišćenje recikliranih materijala.
Pored pelena, Pampers nudi i niz drugih proizvoda za negu bebe. Ovi proizvodi uključuju vlažne maramice, pelene-gaćice, proizvode za noćnu zaštitu, te specijalizovane linije za različite uzraste i potrebe beba. Pampers vlažne maramice su napravljene za osetljivu bebinu kožu, hipoalergene su, bez alkohola i parfema, i sadrže blagi losion koji pomaže u održavanju prirodne pH vrednosti bebine kože. Dermatološki su ispitane i klinički testirane što ih čini idealnima za svakodnevnu upotrebu na svim delovima bebine kože. Pampers Aqua Pure maramice su napravljene od 99% čiste vode i organskog pamuka, bez štetnih hemikalija kao što su parabeni, alkoholi i parfemi. Osim što su savršene za bebe, ove maramice su idealne i za ekološki osveštene roditelje. Svaki proizvod ovog brenda je dizajniran sa ciljem da pruži maksimalnu udobnost, zaštitu i praktičnost.
Pampers je brend koji je danas prisutan u više od 100 zemalja širom sveta. Svoju popularnost duguje konstantnoj kvaliteti i pouzdanosti proizvoda, kao i na sposobnosti da prati najnovije potrebe i trendove u industriji bebi proizvoda. Njihova posvećenost kvalitetu, inovacijama i brizi za bebe učinila ih je liderom u industriji. Roditelji širom sveta mu daju poverenje kada su u pitanju potrebe njihove dece, i verovatno ne postoji veći kompliment za jedan brend.