Priča iza brenda SENCOR počela je više od 20 godina pre njegovog nastanka. Japan se bavio pitanjem kako da pokrene svoju ekonomiju, razorenu ratom, a jedan od načina da to uradi bila je kupovina znanja koju podržava vlada iz SAD i Evrope, u koju su Japanci uložili preko milijardu dolara. Svetao novi početak se nadvio nad Japanom - elektronika. Predratne kompanije (Panasonic, Hitachi, Sharp) pratile su nove kompanije - Soni, Akai, Sanio, Aiva, a 1969. i SENCOR. A bilo je to kasnih 1960-ih, u vreme agitacije i revolucionarnih promena širom sveta, što je predstavljalo značajan preokret za Japan i njegove elektronske kompanije. Uvezene tehnologije nisu mogle da izađu na kraj sa potražnjom, što je dovelo do pada, a zadatak je bio revolucionarno pokretanje sopstvenog istraživanja i razvoja u Japanu, otkrivanje novih tehnologija, novih proizvoda. Japansko tehnološko čudo bi moglo da počne.

Kućni aparati

Tehnika

Lepota i nega

Kuća i bašta